Etichete

miercuri, 9 noiembrie 2011

Tudor Chirila biografie

Tudor Chirila este un actor, cantaret, compozitor si blogger din Romania, fiul jurnalistului Ioan Chirila si actritei Iarina Demian, s-a nascut la Bucuresti in data de 28 mai 1974.
A absolvit Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica sectia actorie.
Component al trupei Vama Veche si Vama.
Blog tudorchirila.blogspot.com.

Un comentariu:

  1. Ma intreb d-le Tudor Chirila ce a fost in capul dv.cand a -ti jignit fara nici un motiv dpua persoane cu care chiar nu aveati nici o treaba .Si nu am inteles nici de ce v-ati mai cerut scuze public,sa intindeti pelteaua in toata tzara ?,nu era suficient in sala de spectacole in care v-ati dat in spectacol ?Sunteti fiul unor oameni din lumea in care traiti,dar nu am auzit ceva rau despre parintii dv., asa cum nu am auzit nici despre mama cantaretului Paul Surugiu asadar nu aveti nici om scuza pt mitocania de care ati dat dovada.Va credeti superior celorlalti pt.ca zbierati de-atatia ani pe scena si aveti succes ?, de ce nu incercati singur sa cantati, de ce nu aveti succesul pe care-l are colegul dv.la toate categoriile de varsta ?V-ati intrebat vreodata ?,am sa va spun eu ,pt ca nu mai sunteti de multi ani pe val, Iar cei care va admira sunt cei care merg in acele zile la Vama Veche si care tin berea intr-o mana si iarba in cealalta.Asta promovati de fapt, sunteti o persoana infatuata si inca imatura.Este parerea mea, pt ca v-am vazut de multe ori la tv si afisati aceiasi aroganta de copil de bani gata,care se crede net superior celor ce practica alt gen de muzica.Cred ca la fel ganditi si despre muzica clasica,,sau cel putin asa lasati impresia,Pacat, am avut pana la acest incident o cu totul alta parere despre dv. Cred ca nu va pasa, dar nici mie si nici altora credeti-ne ca nu ne mai pasa de astfel de persoane.Norocul dv este ca Paul Surugiu este un ardelean educat, in mod sigur are si talent si cei sapte ani de-acasa.Poate veti invata ceva din propria greseala...

    RăspundețiȘtergere

Toate comentariile vor fi moderate. Incercati sa scrieti la obiect si inteligibil!
Nici un comentariu neadecvat nu va fi publicat.