Etichete

joi, 13 decembrie 2012

Cand s-a nascut Jean Paler

Jean Paler este un actor de comedie din Romania.
Jean Paler s-a nascut la Brasov in data de 17 decembrie 1962.
Jean Paler a debutat in anul 1973 la Teatrul de Vara Herastrau.
articol publicat de romaniaonline.blogspot.com.

Un comentariu:

  1. S-a nascut pe 17 dec 1962, la Brasov, si a debutat 1973, la Teatrul de Vara Herastrau, la nici 11 ani ??? cam precoce nu ?
    EROARE ! ! ! Jan Paler , s-a nascut in 17 dec 1952 si nu 1962, la Brasov, a lucrat pana in 1982 la Monetaria Statului, ca si bijutier, a fost casatorit cu Doina Paler, analist programator la Centrul de Calcul IMGB, are un baiat Adrian , nascut in anul 1976, a locuit in cartierul Berceni , pe strada Lamotesti. Aceste date sunt SIGURE, si VERIDICE, eu am fost colega cu Doina Paler, iar Adrian a fost coleg de gradinita cu baietii mei. In 1982, divorteaza, pleaca de acasa, Doina si baiatul ramai in apartament, si el devine mare ACTOR. Din cate stiu, de la alti fosti colegi de ai nostrii, Jan , a uitat total de copil, necontribuind mai de loc la cresterea si educarea lui. Am citit undeva ca termina UATC in 1976 la clasa lui Dem Rasulescu. Din cate-mi amintesc, in 1976 marele actor inca nu era profesor. Dupa revolutie, am reintalnit-o pe Doina, cu grave probleme de sanatate, din acest motiv se descurcau foarte greu financiar, iar Adrian , pentru prima data s-a dus la tatal lui sa-i ceara sprijinul, dar a fost refuzat si tratat cu dispret . Pacat, acum este singur, si el bolnav dar singur .

    RăspundețiȘtergere

Toate comentariile vor fi moderate. Incercati sa scrieti la obiect si inteligibil!
Nici un comentariu neadecvat nu va fi publicat.